Forever? Thats all I'm asking for..

Ja nu är det såhär att jag har inte varit utanför dörren idag. Läst från och med klockan 12 när jag vaknade tills nu. Nu är bok två också slut. Jag har saknat att läsa så mycket och jag älskar när jag kommer in i något såhär. Jag vill aldrig att det ska ta slut. Rätt impad av mig själv som har läst en bok på engelska (563 sidor) på två dagar. Det är något som inte hade varit möjligt för några månader sen. Förbättring!

Var inne oh kollade pipline och jag har fått ett betyg av fyra. Environmental History: B
Helt sjukt considering att jag har fått C på alla prov (har inte lagt ner överdrivt mycket tid på det om man säger så).. Han måste gilla mig ;)

Imorgon ska jag köpa bok nr 3 =)


Kommentarer
Postat av: pappa

snyggt

2008-12-17 @ 12:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback