Went for a run

Det är perfekt att springa på morgonen här. Det är nämligen så att det är alltid molningt precis ute vid kusten på morgonen. Detta varar fram till klockan elva ungefär sen spricker det upp och blir strålande sol. Det har något att göra med kall och varm luft och sånt vet ni. Alltså är det precis lagom temp att springa på morgonen. Det känndes till och med riktigt bra att springa idag :) Jag som hatar att springa..

En vecka kvar till skolan börjar idag. Ska bir riktigt spännande. Idag blir det nog beachen igen. Det var trots allt två dagar sen sist!

Sen kan jag berätta att säsong två av Gossip Girl och säsong sex av One Tree Hill börjar här snart. Hoppas ni blir RIKTIGT avundsjuka nu ;)

Kärlek till er <3

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej Hanna ;}

De e tur att du har bloggen så man får veta o (nästan)känner hur du har det.

Här är det lite "höstkänsla"

Kram på dej

2008-08-18 @ 20:06:59
Postat av: Olu

Hallåj Hanna!

Kul att höra lite hur det är utanför "50-skyltarna".

Dem kommer man ju sällan förbi numera...=)

Har repat med pappsen och de andra idag så då fick jag din mejladress och till din blogg. Tänk så kul du ska ha! Jag går in här och kollar till dej lite då och då...=) Kraaaaaaaaaaaaaaaam på dej snäckan!

2008-08-18 @ 22:29:22
Postat av: sara

NU blir jag FETT avensjuk. avslöja INGETING ;)

2008-08-20 @ 20:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback