Walk of Fame

Upp tidigt i morse och sedan bar det iväg till Los Angeles. Vi for iväg till Hollywood Blvd. Inte så imponerande som man kanske hade hoppats men stjärnorna var ju där!
Sen gick vi ner på Sunset Blvd. Promenerade "ten blocks" för att hitta pappas efterlängtade Guitar Center. (Det blev en GALET stor skoaffär och mumsiga smoothies på vägen). Där fanns ju en hel del att välja mellan om man säger så. Den dyraste vi såg var en vintage Gibson som kostade imponerande 90.000 $. Det blir ungefär 540.000 kr. OMG!

Vi bestämmde oss att ta oss runt och kolla på stjärnornas hus själv även om vi blev erbjudna att åka i en privat limo. Det slutade med att vi höll på att köra in i Johnny Depps grind. Det var inte helt lätt att ta sig fram på den smala superbranta gatan. Huset såg man tyvärr inte :P Har kört förbi en hel massa kändishus (Brangelina, Cher, Paris Hilton, Madonna och många många fler) men nästan inte sett ett enda. De är bra dolda bakom häckar och murar ska ni veta.  Men de husen man kunde se i Beverly Hills, Bel Air och West Holltwood var mäkta imponerande.

Vägen hem körde vi längs Malibou Beach. Vilka villor (eller slott kanske vi ska säga) är allt jag behöver säga. Svårt att beskriva hur det ser ut. Det måste nästan upplevas. Tyvärr såg vi inte en skymt av ngn kändis (om de inte fanns i alla limosen som körde runder), men det blir väl fler chanser för min del skulle jag tro ;)

Här kommer lite pics från dagen:

Det fungerar inte nu men det kommer jag lovar.

LOVE

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hanna! Du verkar verkligen ha det underbart. Lev livet loppan. Snart ses vi :D Kisses babe

2008-08-06 @ 13:21:56
Postat av: Frida&Mamma

Hejsansvejsan sis!!

Här hemma sitter vi och tänker på dig. Du verkar ju ha det hur underbart som helst! Jag vill också åka in i Johnny Depps grind, ser lite halvsur ut :P

Typiskt pappa när det gäller kaffet.. Hälsa honom förresten.



Älskar dig mer än mest <3

2008-08-06 @ 21:00:13
Postat av: Eva

Aaaaa Hanna! Tänker på dej!Kul att du e nöjd med ditt nya hem!Skriv o "fota" mycket för jag kommer att bli en trogen hannablogg kollare!

Njut o hälsa Peter o Depp.

Big HUG Eva

2008-08-07 @ 22:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback