Update

Hej igen allihopa. Som ni märker kommer det att bli lite mer bloggande från min sida nu. Bilder kommer också att komma när jag har fått tag i en kamera (vilket förhoppningsvis är imorgon). Sitter på hotellrummet på Sandpiper Inn i Santa barbara nu. Detta är sista natten med pappa. Imorgon ska jag flytta in i mitt rum på
1926 Elise Way apt b
Santa Barbara, CA 93109, USA
(tänkte att ni kanske ville skriva ngt snitsigt brev till mig eller ngt, eller kanske kolla in på en karta var jag bor).

Känner mig lite spänd inför detta. Men det ska nog gå bra. Sen ska jag göra engelska- och matteprov. Har sett exempel på frågor och tror inte att det ska vara så svårt. Jag menar om killen som stod i receptionen när jag registrerade mig kan gå där så kan jag. Han var från Kina eller Korea och prata inte den bästa engelskan om man säger så.

Sen på tisdag ska jag och pappa ta en tur till LA. Där blir det shopping och kändisspaning. Lovar att återkomma och berätta allt om det. Hinner vi sen inte allt vi vill hinna med på tisdag blir det ännu en tur på torsdag. Ska närmligen vara på skolan på onsdag också. Åhhh.. Jag hoppas ni fattar hur bra jag har det. Var på skolan i Fredes förresten. Det är så galet vackert ska ni veta. Ska försöka fixa bilder som illusterar det så bra det går. Nu är det typ natti natti för mig för vi har en massa ärenden imorgon (som redan är idag för er).

Vi hörs snart.
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Paulina

fan vad kul att du skriver därifårn Hanna. Jag läser och följer dig troget. Pusspusspuss

2008-08-04 @ 09:19:04
Postat av: sara

oooooooooooh jag blir så lycklig när jag läser detta =)

2008-08-04 @ 10:52:38
Postat av: Ellen

Hanna! Shit det låter helt amazing...!!! Ska du inte bo med de där tjejerna från Sverige? LÅter sjukt coolt när man läser din anya adress. Jag ska skicka brev! JAg hoppas verkligen att jag kan komma då den 12 september eller när det nu var den där festivalen var! Ja nu har jag börjat med mina bestyr, jag börjar bli nervös.....Pusssar

2008-08-04 @ 11:41:06
Postat av: Skanky Joe

Härligt att ni har fått en bostad nu. Kommer att följa ditt bloggande dag för dag. Ha det nu så bra i USA

2008-08-04 @ 16:48:09
Postat av: Ozols

Hej Hanna!

Tänker på dej varje dag! Vilken upplevelse du kommer att få . Många kramar C

2008-08-04 @ 22:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback