Nu vet jag varför

Jag kan slå vad om att alla som läser detta någon gång har tänk "prata svenska för helvete, vi är i sverige". Förneka det inte, jag vet att det är så. Men nu har jag full försåelse för varför de pratat "sitt" språk med varandra. Jag menar det hade kännts mega töntigt att gå fram och prata med typ Johanna eller Kicki och på engelska. Det känns bara konstigt helt enkelt även om det hade varit sjukt bra för inlärningen. Men sluta tänk så i alla fall det var det jag ville komma fram till.

Har städat mitt rum nu :) Och satt upp stora kalendern ture på väggen så jag kan hålla koll på allt! RIKTIGT nöjd med mig själv där! Hihi.. Nu ska jag plugga lite sen blir det bingen.

Kärlek till folket.
PS Bill Clinton är älskad i detta landet. Han höll ett tal nu ikväll.. han har alla demorakter på sin sida i alla fall. jag har valt helt rätt termin att läsa om amerikansk politik i alla fall! Ska bli spännande och se hur det går. Obama kommer vinna i kalifornine kan jag berätta i alla fall! 

 

Har inte glömt bort er heller om ni tror det! (har fler på andra ställen men jag orkar inte lägga upp dem)
  

Kommentarer
Postat av: mamma

Underbart med ditt rum och dina bilder!! Puss..

2008-08-30 @ 22:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback