Min första dag på college

Klockan ringde halv 7. Man vill ju inte komma för sent. Min rosa cruiser tar mig snällt till West Campus. Galet mycker bilar och människor. Står och ser vilse ut när jag väntar på Johanna. Hon kommer exakt kvart i åtta precis som vi har bestämmt. Vi traskar sakta till vår första lektion som är badapada: Hemlis. Det får ni veta nästa gång ni träffar mig :) Efter denna lektionen försöker jag crasha en Eng 110 lektion men misslyckas eftersom det var överfullt. Verkar som om det bli skola på lördagar för min del :/

Tog då bussen till stan och shoppade lite. Två par shorts och en T-shirt. Fem skivor för endast 15 dollar (90 spänn). Jag köpte mig och den första Harry Potter boken. Tänkte att jag ville läsa dem på Eng också.

Tog sedan bussen tillbaka och käkade lunch med Johanna vis stranden. Hann bara säga hej snabbt till Kicki som skulle ha lektion. Sen blev det glass och lite geografi i gräset vid stranden. Sen var det dags för Physical Geography. Härlig lärare med sjukt torra skämt. Tror den lektionen kommer bli rolig.

Efter det tog jag cykeln hem och bytade böcker lite. (sjukt tung min väska har varit idag). Tog bussen tillbaka för att ha tre timmar American Enviromental History. Lite roligare än vad det låter men lite halvdrygt. Men det ingår i min uttbildning så vad ska man göra? Ska förresten ta en Assosiate Dergree i Enviromental Studies om jag inte redan har skrivit det.

Efter lektionen träffade jag Rae och vi tog en kvällspromenad hem. Var hemma halv tio och nu sitter jag här. Ganska trött men laddad för ännu en dag imoron som kommer innehålla American Goverment blablabla och Physical Geography Lab.

Nu ska jag kolla var dessa klasser är lokaliserade så jag inte går vilse ;)
KÄRLEK

ps. kan ngn säga till mina grannar att det inte passar sig att spela sjukt kass hiphop musik högt såhär på kvällstid XD ds.

Kommentarer
Postat av: pappa

Låter som du har tänkt stanna 2 år!!

Det gör du säkert rätt i.Ha de ;)

2008-08-26 @ 14:33:55
Postat av: sofia

sounds goood :) gött med shopping också! haha. <3

2008-08-26 @ 19:49:10
Postat av: Mamma

Gött Hanna! Good luck!

2008-08-26 @ 21:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback