Jag vill också!

Johanna och Kicki tatuerde sig igår. Jag vill också ska ni veta! Ska köpa tatueringsboken på Urban Outfiters idag och få lite instiration. Men vill ju inte göra något förhastat liksom. Jag vill ju vara lika nöjd med den som mamma är med sin. Men sen kan jag ju inte visa den för solen eller bada på typ tre veckor. Detta gör att jag kanske ska vänta tills badsäsongen är över (slutet at oktober). Men jag vill ju vekligen ha den nu. Dilemma.

Sen är här en hel del konserter som jag vill se. West Beach festivalen är ett måste för mig eftersom Jason Mraz kommer dit. Sen kommer Jack Johnson, Stone Temple Pilots, The Black Crowes och the Hives. Detta är bara september vänner. Jag kommer bli ruinerad på konsertbiljetter som jag inte håller i mig :P Hihi.. Nej mamma jag ska tänka efter före ag lovar :)

Idag blir det nog lite shopping så man har allt man behöver inför skolstarten på måndag. Konstigt nog är jag inte nervös. Borde nog vara det. Fias blogg har ju informerat mig om att det kan bli rätt svårt i vissa ämnen. Ni fattar inte vad jag längtar till jag har blivit bättre på engelskan. Inte för att jag inte klarar mig nu men i skolan lär det bli lite tuffare.

Hur har malmöfestivalen varit föresten? Missat något sensationellt?
LOVE

Kommentarer
Postat av: anton

Du missade flogging molly i malmö kan jag lova :)

2008-08-23 @ 20:47:08
Postat av: pranvera

jag vet vad du kan tatuera, MIG på hela din rygg...hahaha...nej men tatuera nått fint.. Fan jag blir med sugen p en tatuering..ha det bäst..pussar

2008-08-24 @ 11:45:48
Postat av: Mamma

Min kloka tös!! Puss!

2008-08-24 @ 19:31:50
Postat av: Härling

Precis som anton skrev så missade du flogging molly och millencolin det var två konserter som var värda att se

2008-08-24 @ 21:51:56
Postat av: pappa

Hmmmmmmmmmmmmmm, nåt snyggt får det bli i allafall.

Jag måste godkänna det.Puss

2008-08-26 @ 14:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback