Jag och min Cruiser!

Upp för backe, ner för backe, upp för backe, ner för backe osv. Ni fattar vad jag menar va? Det finns inga "platta" gator i denna stan. Men det känns som mer uppför än nerför :P Kanske för att uppförsbackarn tar 100 gånger så lång tid som samma nerförsbacke. Men jag behöver inte köpa gymkort i alla fall ;)  Här kommer en efterlängtad bild på min nya vän:



Johannas och Kickis:
 


Jag kan berätta för alla er där hemma, som jag vet har pissväder, att vädret här är prefekt och jag har haft en skön dag på stranden. Natten kommer nog inte bli lika skön eftersom jag har brännt mig! Men kan ni fatta så bun jag kommer bli eftersom här är det sommarväder i alla fall oktober ut. Jag är riktigt lyckligt lottad.

LOVE

Kommentarer
Postat av: pappsen

hej gumman nu har jag också läst din blogg.puss

2008-08-11 @ 12:38:48
Postat av: Anonym

2008-08-11 @ 18:26:29
Postat av: Eva

Ups! skickade innan jag hann o skriva..Läcker bike!Sadeln skojar man inte om..den kan man kalla en "puda";D.De e väl bra att du e uppvärmd när du kommer till gymmet!!O tänk på vilken bränna du får på vägen dit.

Hug Eva

2008-08-11 @ 18:38:45
Postat av: Mamma

Wow... Vilken bike!! Supersnygg! Puss!

2008-08-11 @ 21:29:05
Postat av: Johanna

haha, glöm inte bort vart på state street du ställer den ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback