Dagen idag

Hade som sagt möte med SYO:n idag. Hon tyckte jag var organiserad och tyckte det verkade som att jag hade koll på läget. Blev lite stolt över mig själv där :)

Sen har vi göttat oss på beachen, jag, johanna, kicki och rae (det är hon från usa pappa).. Trampade i en klick olja.. Men det gick bort efter stor möda. När jag kom hem var här en present till mig. Finns på bild här nere ;) Ikväll blir det utgång på det sttället som vi var på förra veckan. Hoppas där är lite fler amerikanare denna gången och inte bara en massa svenskar. Det blir lite Sunny Beach varning då liksom :P

Oh boy
You make me feel like
oh boy
You make me feel like
No boy
can make me feel like you
I really really want you

oh boy
You make me feel so
oh boy
You really turn me
on boy
and I don´t know what to do
I really really wanna..

..be with you
like I was before
this distance between us
makes me want you more

I do mean
you are the cutest boy I´ve ever seen
and you´ve got that something
something that I want, something that I need, a dirty little young girls dream

 
Jag tror detta är flower. Hon och Figaro är rätt så lika. I Huset finns också Ozzy (katt) och Xina (hund).
  
Här solade vi idag. Ännu vackrare på riktigt!

 
Lite färg har man fått..

Min ljuvliga present som jag kom hem till idag. Den kom ut idag. Hälften har inte ens visats i Sverige, bara så ni vet :P

Kommentarer
Postat av: pappa

akta dej för fyllepolisen

2008-08-21 @ 10:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback