Ska man tro på skiten?

Fick en trevlig överraskning när jga kom hem idag :) Veckorevyn i brevlådan! Jag har en lite ritual som jag går igenom varje gång jag har en ny tidning. Jag bläddrar först igenom hela tidningen och stannar endast om det är någon sida med fina shoppingtips. Sen kommer man till slutet av tidningen och HOROSKOPET. På något magiskt vis är det alltid det första jag läser i tidningen. Står det något dåligt bestämmer jag mig genast för att inte tro på det men om det står något bra så hoppas jag verkligen att det ska vara sant. Någon som känner igen sig?

Idag hoppades jag vekligen att det skulle vara sant när jag läste det. Det står nämligen att jag skulle ha två kärleksfulla veckor. Och, hör och häpna: Jag skulle ha TUR i kärlek. Sen som ett extra plus så fick jag fem av fem på tur/pengar. Betyder detta att man ska få ihop det trots allt utgifter som ligger framför mig? Men jag ju alltid hoppas..

Håll tummarna för mig, för idag så tror vi på horoskpet ;)


image232


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback