Såhär är det, svart på vitt

Igår fick jag frågan om jag var nöjd med mitt liv.. Han som ställde den tyckte att jag hade ett tråkigt Svenssonliv där jag bara tränade och gick med hunden och sedan pratade jag med honom på msn.. Först tänkte jag att klart jag är nöjd med mitt liv men sedan började jag analysera mera och blev orolig att han hade rätt. Men sen tillslut kom jag fram till detta:

Mitt liv är inte perfekt. Jag är inte perfekt. Mina föräldrar är inte snuskigt rika så de kan ge mig allt jag pekar på. Jag ser inte ut som en fotomodell. Jag har inte överdrivet många vänner och mitt schema är inte fullspäckat av roliga happenings.

MEN
Jag har en underbar familj. De vänner jag har är helt otroliga och får mig alltid att skratta. Jag tränar för att jag tycker det är roligt och känner mig duktig efteråt. Det är väldigt skönt att gå ut med vovven spec. när det är fint väder. Jag ska åka till USA till hösten. Jag tar snart studenten med väldigt bra betyg. När jag inte har ngt bättre för mig sitter jag inte och tycker synd om mig själv utan jag gör det bästa möjliga av situationen även om det innebär en helkväll i sängen med sex and the city. (Pratar med dig samtidigt gör jag för att jag tycker det är trevligt, tro det eller ej). Jag skulle kunna fortsätta rabbla bra saker men ni börjar väl förstå principen nu.


Jag skulle inte ha ngt emot om det hände lite mer på kvällar och helger men livet går inte under om det inte gör det. Men det är bara att höra av sig när man är sugen på att hitta på ngt! Jag kan vara wild and crazy om jag bara till det! :)


JAG ÄR NÖJD MED MITT LIV!

image216

Jag har skrattat hjärtligt flera gånger idag.. Jag tror det är det viktigaste..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Och du har en massa vänner som tycker om dej :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback