Emmeth är så himla smart!

Mamma sa precis till Emmeth att han skulle säga till mig så skulle jag ta honom på en runda. Då liksom ser det ut som han koncetrerar sig och sen tittar han på mig och kommer med en rasande fart. Nu la han sig brevid mig och väntar medans jag skriver.

Ibland när man tittar på honom så ser det ut som om han ville säga någonting. Sen är han VÄLDIGT bra på att använda kropps- och teckenspråk. Ni ska se honom när han vill ha en morot i kylskåpet.. Sötaste EVER!

Bild på honom kommer senare för jag har ingen på denna datorn..

Nu bär det snart av till Malmö. Ska försöka hitta en studentklänning.
Sen är det ju teater med Classe-Mange (min svensklärare) ikväll.. Dock blir det ingen studentfest för min del denna gången. Allt är lite för rörigt för min del. Sen är det nog bra för min ekonomi med.

Guuuud vilket TRÅKIGT inlägg det blev.. Men men..
Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback