Burn the book

När jag gick i typ i åttan eller nian fick jag en anteckningsbok i julklapp. I början skrev jag bara lite smått och gott om olika saker i den. Sen började jag använda den som en riktigt hatbok. Varje gång jag hade det  jobbigt med något så skrev jag av mig i den. Ibland ofta och ibland mer sällan. Jag skrev i den senast i fredags. Men så idag slog det mig. Vafan ska man skriva om massa negativa saker för? Då blir man ju bara påmind om allt tråkigt istället för allt som är bra! Jag bestämmde mig då för att bränna den jävla boken! Så idag bar det av till lillolas med en tändare. Ett fint litet bål blev det :)
Från och med nu så om jag verkligen måste skriva om saker som händer så ska jag bara skriva om de bra! För de är de minnena jag vill bli påmind om..

Ut med det gamla, in med det nya!

image222image223

Kommentarer
Postat av: sofia

ojojoj, bra gjort hanan!

Postat av: sara

kaffe ? blit det bättre då? räknas frapino ^^. jag kanske får börja dricka det endå... FAN vad duktig du är! jag har också en hatbok. måste bränna den. =) vi ses puss!

2008-04-21 @ 14:27:58
Postat av: Mossan

De e bäst!!

2008-04-25 @ 11:17:55
Postat av: Mossan

DU e bäst såklart!

2008-04-25 @ 11:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback