Julnojja!

Har aldig kännt en sådan längtan efter julen såhär tidigt innan! Tänk alla dofterna: Tändstickor, Clementiner, Pepparkakor mm.. Alla ljus i fönstren. Jag blir varm i hela kroppen trots att det är kallt ute.

Jag blir rädd när folk säger att julen blir jobbig. Folk som inte pallar lyssna på julmusik en månad om året förstår jag mig inte på. Jag älskar allt som har med julen att göra. Det stod i en av mina tidningar en artikel om hur man skulle överleva julen. Med mp3 i öronen så man slipper höra jullåtarna och sånt. Nej man behöver denna mysiga månaden för att överleva de gråa kalla tråkiga månaderna som kommer efter. Älska December men HATA Januari, Februari och Mars!

God jul, och njut, njut, njut!

image127

Kommentarer
Postat av: Paulina

jag håller med! Januari-mars är typ dödsdömda!

Postat av: sofia

Uppdatera dig!

2007-12-05 @ 16:07:12
URL: http://sofiahagsund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback