Pocahontas Djuret

Biologin idag alltså! Några söta garv fick vi oss! Mest utskrattad blev nog jag ändå! 
Jag: Amen det är ju ett sånt Pocahontas djur!
Ellen: Ja Hanna en tvättbjörn kallas det.
Jag: Ja just det det visste jag väl
Ellen till Sofia: Hanna sa att det var ett Pocahontasdjur.
Båda: Asg!
Ellen: Mats, Hanna kan svaret
Mats: Ja Hanna.
Jag: Pocahontas djur :P Nä men en tvättbjörn
!

Men gejen var den att detta var inte så roligt egentligen men det var sista lektionen och alla var trötta. Jag hade redan glömt vad prästkrage hette så de tyckte jag var lite dum. Vi fick också på lektionen se en korsning av en get och en tvättbjörn. Ett x antal fula fiskar. Bambi var också med! Hihi..

Ja jag vet att ingen annan kommer tycka detta inlägget är roligt mer än jag! Men jag säger bara Take it or Leave it!

-Ciao


Kommentarer
Postat av: pranvera

LOOzerr!! HAHAHA... du o din tvättbjörn:P ..haha..men som sagt det var sista lektionen.

2007-01-15 @ 18:53:05
Postat av: sofia

du den getblandingen med fyrkantig nos heter faktiskt CAPYBARA! glöm aldrig de!!

Postat av: Sandra

jag tyckte ditt inlägg var roligt hahaha :P

2007-01-16 @ 16:27:35
URL: http://www.imitthuvud.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback