In Good Spirit!

Tro det eller ej men det känndes bra i skolan idag! Fysik B boken var kanske lite tjock men va fan.. Vi ska nog klara det med! Träningen idag var också en hit idag! Ny steg på stepen så det var en liten utmaning : )

Jag står på stranden och ser den blodröda solen sänka sig i havet.
Jag känner den lena sanden under mina bara tår, hör vågorna klucka mot stranden. Någonstans sjunger en fågel och en annan svarar.
En humla surrar i en buske och en vacker fjäril flygen alldeles närg mig.
Vinder rufsar om mitt hår och jag kan känna lukten av salt från havet.
Dom små fylliga knopparna har spruckit ut till gröna blad.
Allting skuder av liv Jag känner att nu är sommaren här!


Inte världens bästa dikt men den fick mig att längta ännu mer till sommaren i alla fall!

Jag fick alla mina kläder från HM katalogen idag! Tro det eller ej men ALLA mina kläder passade! Tyvärr är det mesta sommmar och vårklader så de får väl vänta till vi ska till Spanien men det är ju inte så långt dit :) Vecka 11 :)

-Ciao


Kommentarer
Postat av: sofia

så kulde ska bli! woohoo.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback