Haaaata Hamlet..

Jag måste erkänna att jag inte förstår mycket i denna boken! Ni ska få ett citat så kanske ni fattar vad jag menar: "Till tvekamp. Vartuti vår tappre Halet--
               En hälft av världen nämde honom så--
               Drap Forntinbras, som som med beseglad skrift
               Bekräftad efter rätt riddarsed,
               Förverkade med livet allt det land.
Ja och så vidare och så vidare..
Sådan text är det i hela boken.. 140 sidor!

To read or not to read, that is the question! och frågan har ett enkelt svar! LÄS DEN INTE!!!!

-Ciao

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag läser också shakespeare.. köpmannen i venedig. Så jävla tråkig så det inte är sant.

Postat av: Frida

Förresten, bilden du har på dig själv till höger är inte den från fredags, där jag också är med ? haha :D söt!

2007-01-08 @ 17:28:34
URL: http://fridamnilsson.blogg.se
Postat av: paulina

jävla kukbok! Mycket söt bild också förresten!:)

2007-01-10 @ 20:07:09
URL: http://paulinawallentin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback