ELLE-galan

Okej enligt ELLE-galan igår ska detta vara sveriges bäst klädda kvinna 2006! Allt jag har att säga om det är att om man va tvunget att gå klädd som Marit Bergman så hade inte jag velat ha priset! Mogge ni vet han som va programledare i Idol blev sveriges bäst klädda man, han har i alla fall okej stil! 

Whyred som jag för övrigt aldrig har hört talas om blev sveriges bästa designer. Om ni klickar på denna lilla konstiga bild här så kommer det som tydligen är andledningen. (jag kan inte se den)    


Genom att titta på den megatråkiga galan igår kunde jag konstatera att jag vet inte så mycket om mode. Men jag kan ju berätta för er som vill veta att i vår så är det Robort-trenden som gäller :P Tillsammans men de galna neonfärgerna och de romantiska små blommorna. Man kanske inte ska ha allt samtidigt men.. Ja jag vet inte om jag ska hålla mig till vårens trender precis.

-Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Marit är bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback