Bert Karlsson

Denna man, denna man! Alltså jag kollade på "Ett Herrans Liv" igår. Objektet för kvällen var Bert Karlsson. Jag kan säga att jag alltid har haft väldigt svårt för denna mannen! Han säger vad han vill till vem han vill! Det är väl bra till en viss gräns men han brukar trampa över den gränsen lite väl ofta!

Men min mening om hur han är ändrdes faktiskt igår. Jag menar fortfarande att han är lite slibbig ibland och skulle nog må bra av att hålla mun ibland men grjen var den att han bjöd på sig själv till 100%. De pratade om allt från när han blev av med oskulden och om hur det var ( han var 16 och det hela var sådär :P ) till om hans cancer (prostatacancer). Han berättade om saker han ångrar och om när han har varit rädd osv. Han var samtidigt väldigt rolig! 

Så idag skulle jag vilja Hissa Bert Karlsson. Jag kan ju även passa på att dissa soldaterna i Kongo för vad de gör mot kvinnor. (Vi läste en skithemsk artikel på Samhällen idag)     

                                                                      Bert Karlsson

-Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback