18 ljuva 18

                                                                                                                                                                                 

Jag har nog aldrig velat va 18 så mycket som jag ville igår! Fy vad jag längtar. jag vet jag sa ju själv att jag inte skulle länga men jag kan inte låta bli! Jag ska skriva till regeringen artt allt som man får göra när man är 18 borde man få göra DET ÅRET man fyller 18 inte när man fyller det! Tänk på Fia till exempel! 16 December liksom. STACKRE!

Melody Club va sjukt bra igår! Riktigt bra menar jag då! Han som sjunger va helt trevlig. Det trodde man inte från början! Han ser ju lite mysko ut. Där va också en hel drös söta killar :D Jag fastnade för två spec :P Han den ena va så gullig. Han gick dit med sin lillasyter. Riktigt gulligt av honom måste jag säga! 

-Ciao 

Kommentarer
Postat av: Paulina

Ojojoj, hanna har vatt på span!

2007-01-23 @ 15:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback