Two Beds and a Coffee Machine

Sjukt bra låt med Savage Garden!

Idag sov jag till halv ett ; ) Inte likt mig alls. Men men.. Skönt var det i alla fall. Sen har jag varit en sväng i Tashas nya hus : ) Sjukt fint var det. Annars var det väl inte mkt mer att skriva om dagen. jag gick ju i pyjamas till kl halv fem och det betyder väl att man inte har gjort någonting ;P Imorgon ska jag plugga med Prenvera :D Hoppas vi får ngt gjort denna gången. Eller ja det måste vi ju. Biologiarbetet ska helst vara klart när hon går hem imorgon. 

Sen kan jag ju ge er tvfå tips på filmer som ni INTE ska se! Rika vänner ned Jennifer Aniston och Bang Bang Orangotang med Mikael Persbandt (stavar han så!?). Sjukligt dåliga filmer båda två i alla fall. 

Ja god natt på er allesammans <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback