The OC 1 November

The OC 1 November

Herre Guuuud vad jag längtar! Onsdag smäller det! Då kommer det vi alla har väntat på. Säsong fyra av OC. Hur ska det gå för alla? Ojojoj vad jag längtar!

Sen kan jag ju lägga till att jag tror det gick ganska bra på provet idag! jag vet inte riktigt varför men jag har varit på ganska bra humör hela eftermiddagen! Ganska kul faktiskt!

Bara EN dag kvar nu sen är det lov! Välförkänt måste jag säga. Det tycker nog alla i alla fall i min klass : ) 

Jag har funderat på en sak! Hur får man folk att läsa sin blogg? Man vill kanske inte gå runt och skrika: Hallååå Läs Min Blogg. Nä jag får väl fila lite på det helt enkelt! 

Trevlig fortsatt torsdag till er alla : )  

Kommentarer
Postat av: pranvera

Jag längtar också :D

2006-10-29 @ 16:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback