Korpen!

Om ni aldrig har sett en korp förr så kan jag tipsa er om att åka till karlslund i landskrona. Helt sjukt många är dom! Undrar om det är därför som rackerhallen numera heter korpen. Har aldrig tänkt på det innan.

Har varit på allmänt tråkigt humör idag. Srtackars Pranvera. Vårt arbere.. Hmm ja vad ska man säga om det. Vi höll på i 4 timmar och fick ihop ungefär en sida. Det var inte vi som var slöa som det brukar va utan allt fakta är på Engelska och det är inte så att det är någon lätt Engelska heller.

Sen fick jag svar på mitt berv som jag skickade till Evelina förra veckan. : ) hade jag inte varit på så dåligt humör idag så hade jag ringt henne nu. Får göra det imorgon i stället. Åhh shit jag måste till stan och fixa ett nytt pass imorgon också. Så mycket att göra så lite tid :S

Sen kom man hem och hade varit och tränat idag och var så sugen på mat. hade typ inte ätit någon idag och så är här ingen mat. Humöret blir genast bättre (not). Som tur är har man en snäll mamma som körde till ankaret och köpte en paj till mig :D och nu kom hon hem så nu ska jag äta. 

Hoppas ni har haft en bättre dag än jag idag! Chiao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback