Flitig!

Ja igår träffade jag min otroligt trevliga väninna Josefin : ) Vi var på bio! Vi såg Click! En helt OK film men jag har nog sett bättre. Men det var Sjukt kul att träffa Josse! Och så träffade jag Tasha på tåget! Trevligt med en pratstund där med! Sen såg vi ju Fredde och Lovisa ett x antal ggr. Lite roligt det med! 

Sen var det upp idag och gå på spinning! SJUKT jobbigt var det idag! Tuff instruktör +liten förkyldning = näradöden upplevelse :P Så nu ska jag "hit the shower" och sedan är det lite plugg som gäller och sedan är det Bio igen ikväll fast med Selma denna gången. Vi ska se "The devil wears Prada!" Recension kommer imorgon! Ha en Trevligt Lördag!

PS! Det är LOV! Helt underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback