Underbart :D

Ja helt underbart är det! Jag har varit och shoppat idag! Fick en ny jacka av mamma och köpte ett par vinterskor och ett par stövlar :D Mega nöjd! Sen ska vi på roadtripp imorgon också för det är mammas födelsedag! Vi får väl se vad som händer då. Kanske blir det mer shopping på vägen :D Wow Vad jag älskar att shoppa : ) 

Men herre guuud vilket väder! Sjukt kallt och snöstorm hela förmiddagen. För typ två veckor sedan gick man utan jacka och nu e det vinterjacka som gäller! Vilka omställningar. 

Ikväll ska jag bara krypa ner i soffan och dricka te och kolla på TV. Det är precis vad man behöver när det är sånt väder! Och det bästa av allt är ju att OC <3 Börjar idag. Helt underbart. Vad jag har längtat!!! 

Dagens hälsning blir : THE OC KL NIO PÅ TV 3! THE OC KL NIO PÅ TV 3! THE OC KL NIO PÅ TV 3!  


Kommentarer
Postat av: Paulina

på kanal 5 hjärtat

2006-11-02 @ 00:00:11
Postat av: Anders Nilsson

Hej Hanna! Hur står det till med dig nuförtiden,såg din bloggsida som jag länka mig vidare till genom Sandra Persson i Häljarp, vi umgås familjerna emellan så det var så jag såg det.Jag och Annika har en Idrottsklass igen,de är 8:or för tillfället plus att jag och Sonny Trulsson har en årskurs 7 som jag oxå är klassföreståndare i.Just nu är det ju höstlov och tiden tycker jag bara springer iväg,snart två år sedan vi var i Idre och åkte skidor. Hur går det för dig då? Är det mycket pluggande? trivs du? hur är det med övriga i familjen,skicka gärna ett mejl om du har lust, annars får du ha det så bra. Heja BoIS!

2006-11-02 @ 21:17:29
Postat av: prannis

ja, på kanla 5 o inte 3, hahah

2006-11-09 @ 15:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback