Hanna och Fia

Hanna och Fia
Hanna och Fia i Spain : )

Samhällsprov var det idag ja! Vet ni vad!? Jag tror jag klarade det ganska bra : )

Nu ikväll ska jag vara med Fis Såsen Hagsund ;P Vi ska laga mat och titta på Wallander! Vi ska se om inte kocken i mig kan komma fram idag Hahah.. Vilket skämt ; )

Jag fick brev från min Tysk Julius idag! Jag trända Hockey OCH Tennis. Undrar om det är så bra som det låter!? han vekade trevlig i alla fall. Det var ju något positivt! Jag tror det kommer bli sjukt kul. Det känns så! Fast Ellen sa att man inte fick känna så för då blev det bajs av allt! Men det hoppas jag inte i alla fall.

Trevlig helg allesammas!

-Ciao

P.S Rösta på Marcus (och Erik) Sms:a Macrus till 72400

Kommentarer
Postat av: fia

de va en snygg bild du!! och tänk att tysken äntligen har hört av sig!

2006-11-24 @ 17:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback