hem imorgon!

längtar faktiskt! det har varit en pinsam familjedag idag! vi var ute och cyklade. sen började det pisseregna ocksa. detta tangetbordet är väldigt störigt för de har alla bokstäver utom den tredje sista om ni förstar vilken jag menar. haha.. vi kanske ska till stan pa weinachtsmarkt ikväll men det är inte säkert. och för alla er som inte förstar ordet sa betyder det julmarknad! men jag kan ju tillägga att jag har haft tva roliga kvällar fredag och lördag! jag har fatt se sidor av människor som jag inte visst fanns! typ jesper och kajsa! herre guuud säger jag bara! ja längtar hem gör jag och det är tur att vi ska aka sa tidigt imorgon! vi ses snart! -ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka då nya sidor?

2006-12-05 @ 06:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback