Cliffton-tidigt

God morgon! Helt sjukt att man sitter här nu. Klockan är typ kvart i sju och jag är på pappas jobb. Vi va och titta på BOND igår :D Kom hem vid kvart i tolv och nu är man här. Men bond va bra i alla fall! Okej Bond va väl snygg men inte såå snygg som Sandra och Lisa säger :P

Nu har det ju varit jul och allt. Hoppas alla har haft det bra och alla har fått många fina klappar av tomten! Själv har min jul varit helt prima! Den bästa julklappen måste jag nog säga var OC boxen :D

Nu är det ju så att  man egentligen skulle ha åkt till sälen imorgon men så blir det troligtvis inte. För det råkar ju vara så att det inte finns någon snö där! Hur pip är det möjligt att där inte är någon snö i Sälen över jul och nyår. Helt otroligt. Så ja nu vet man inte riktigt vad som händer. Jag får väl avvakta och se.

-Ciao

Kommentarer
Postat av: paulina

Nej, faaaaan vad tråkigt om ni inte kommer iväg!

2006-12-27 @ 16:10:44
Postat av: Sandra

det är bra att du erkänner att han är snygg hanna ;) haha puss!

Postat av: sofia

de gör vi inte..

2006-12-27 @ 20:57:24
URL: http://sofiahagsund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback